De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 23 jaar ervaring in recruitment.

Specialist in secretarieel personeel

High Quality is in de afgelopen 25 jaar specialist geworden in de werving van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, bestuurssecretaresses in sectoren als MKB, zorg, onderwijs, gemeente, overheid, non-profit, zakelijke dienstverlening. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen 25 jaar hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Een ervaren interim secretariele specialist is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële professionals waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Zeer ervaren professionals die door hun ruime interim ervaring in de eerste week al van toegevoegde waarde zijn. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 36 secretariële professionals beschikbaar


#CHILS17982

53 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse, financieel medewerker, office manager

#CHILS18876

31 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
Starter, secretaresse

#CHIJL17832

44 jaar | | Parttime
Regio Arnhem

Ik heb ervaring in functies als:
personal assistant, secretaresse Raad van Bestuur

#CHIMD29147

26 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Den Haag

Ik heb ervaring in functies als:
Frontoffice medewerker, Backoffice medewerker, receptioniste telefoniste

Er zijn 17 secretariële vacatures


Management Assistente

Amstelveen | 32 - 40 uur | HBO | € 3000 - € 4100

Ben je een ondersteuner in hart en nieren en werk je graag in een hoog tempo? Voor de Ceder Groep in Amstelveen zijn we op zoek naar een Management Assistente voor 32-40 uur per week.

Office Manager

Ritthem | 32 - 40 uur | HBO - MBO | € 3000 - € 4000

Voor onze opdrachtgever die actief is in de haven van Vlissingen zijn wij opzoek naar een ervaren Office Manager. Ben jij in staat om deze nieuwe rol zelf helemaal vorm te gaan geven en ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar? Dan komen we graag met jou in contact!

Secretaresse

Mijdrecht | 24 - 28 uur | HBO - MBO | € 2400 - € 3500

Ben jij op zoek naar een breed takenpakket binnen een kleine en maatschappelijk organisatie? Zit ontzorgen je in het bloed en vind je het leuk om snel te schakelen tussen verschillende prioriteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Voor Stichting Auro, een kleine onderwijsinstelling voor openbaar basisonderwijs en gevestigd in Mijdrecht, zijn wij op zoek naar een Secretaresse voor 24 - 28 uur per week. 

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500